Reklamaatiotilanteissa

Jos vastaanottamasi tuote on viallinen tai vaurioitunut tulee asiakkaan tehdä reklamaatioilmoitus.

Ennen viallisen tuotteen palautusta edellytämme, että teet reklamaatioilmoituksen tilauksesi statuslinkin kautta, klikkaa sivun alareunassa olevaa Reklamaatio-painiketta ja noudata ohjeita.
Voit myös lähettää meille sähköpostitse valokuvan virheestä, virheen kuvauksen sekä tilausnumeron, suosittelemme kuitenkin reklamaation tekoa statuslinkin kautta.

Tarkastettuamme reklamaation lähetämme sinulle rahtikirjan palautusta varten. Asiakaspalvelusta saat myös tarkemmat ohjeet siitä, kuinka reklamaatioprosessi etenee. Palautusta ei tule lähettää ennen reklamaation hyväksyntää. Voit seurata reklamaatioprosessin kulkua myös statuslinkin kautta.

Asiakkaan vastuulla on luonnollisesti säilyttää vaurioitunut/viallinen tuote sekä pakkaukset, kunnes olemme saaneet tietoa valmistajalta haluavatko he korjata valaisimen tai tarkistaa reklamaatiotuotteen fyysisesti.

Jos sinulla ilmenee kysyttävää reklamaatiotilanteista voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse 075 326 5353 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@designlite.fi.